Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

  • Úvodní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též uváděné jen zkratkou „VOP“) platí pro nákup služeb a digitálního obsahu (zejména audionahrávek, ebooků, online kurzů, konzultací a dalších digitálních produktů), dále obojí společně označováno i jako „produkty“ prostřednictvím internetových stránek www.luckasilhava.cz.

Prodej produktů prodávajícím:

Lucie Šilhavá, Hroznová 294/9, Plzeň, 301 00

silhava.lucka@seznam.cz

+ 420 777 056 889

může být realizován osobně, nebo distančním způsobem, zejména prostřednictvím webového rozhraní na internetové adrese www.luckasilhava.cz (dále jen „webová stránka“) odesláním vyplněného objednávkového formuláře.

Kupující si je vědom, že mu koupí produktů nevznikají žádná práva na šíření obsahu online kurzů.

  • Uživatelský účet
      1. Na základě registrace provedené na webové stránce může zákazník přistupovat do svého uživatelského rozhraní, ze kterého může zadávat objednávky zboží a služeb (dále jen „uživatelský účet“). Pokud to webové rozhraní umožňuje, může zákazník zadávat objednávky e-shopu též bez registrace.
      2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží a služeb je zákazník povinen uvádět úplné a pravdivé údaje.
      3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem, přičemž zákazník je povinen tyto své přístupové údaje chránit před zneužitím ze strany třetích osob. Zákazník není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
      4. Prodávající může uživatelský účet zrušit, a to zejména v případě, kdy zákazník svůj uživatelský účet nevyužívá déle než 1 rok, či v případě, kdy zákazník poruší své smluvní povinnosti (včetně obchodních podmínek).
      5. Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího.
  • Objednávka
    1. Vytvořením objednávky zákazník potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s těmito obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí smlouvy a že s nimi souhlasí ve znění platném a účinném v momentě vytvoření objednávky.
    2. Pro objednání produktu zákazník vyplní objednávkový formulář ve webovém rozhraní, který obsahuje zejména informace o:
  1. objednávaném produktu,
  2. způsobu úhrady kupní ceny, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží,
  3. informace o nákladech spojených s doručením zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
  1. Zákazník odešle objednávku prodávajícímu kliknutím na tlačítko potvrzení objednávky. Doručovací adresa a zákaznické údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné a prodávající není povinen je kontrolovat.
  2. Prodávající informuje zákazníka prostřednictvím automaticky generované zprávy zaslané elektronickou poštou (e-mailem) o tom, že jeho objednávku obdržel. Zpráva bude zaslána na adresu elektronické pošty zákazníka uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce.
  3. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu apod.) požádat zákazníka o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
  4. Uzavření smlouvy: Smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem vzniká akceptací objednávky ze strany prodávajícího, které bude zasláno na adresu elektronické pošty zákazníka uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce.
  5. V případě, že zákazník nesplní podmínky pro objednání produktu, objednávka může být ze strany prodávajícího jednostranně a bez náhrady zrušena.
  6. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
  • Cena a platební podmínky
    1. Cena zboží, či služeb (včetně nákladů spojených s balením a dodáním zboží) se vždy řídí aktuálním ceníkem, a to i v případě, že z důvodu chyby systému je v objednávkovém formuláři či v potvrzovacím e-mailu uvedena jiná cena, která je v rozporu s cenou uvedenou v ceníku.
    2. Cenu produktu, včetně případných nákladů spojených s dodáním zboží dle smlouvy uzavřené prostřednictvím webového rozhraní může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
  1. bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 1049954037/3030 vedený u společnosti Air Bank a.s., Evropská 2690/17, 160 00, Praha 6 (dále jen „účet prodávajícího“); nebo
  2. bezhotovostně prostřednictvím platební brány ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové. Kontaktní údaje pro případné reklamace nebo dotazy k platbám: e-mail: platby-podpora@comgate.cz, tel: +420 228 224 267, https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
  1. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
  2. U bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 14 dnů od uzavření smlouvy, zaplacením se rozumí připsání celé částky na účet prodávajícího.
  3. U bezhotovostní platby je kupující povinen uvést správný variabilní symbol platby.
  4. Prodávající je oprávněn požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
  5. Při objednávce kurzů musí být cena zaplacena nejpozději do data splatnosti uvedeného na faktuře, jinak bude objednávka kurzu automaticky zrušena (tj. dojde k odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího).
  6. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanovené obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad – fakturu zašle prodávající kupujícímu v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
  • Právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem
      1. Smlouva uzavřená prostřednictvím webového rozhraní je uzavřena tzv. distančním způsobem. Pokud se nejedná o případ, kdy nelze dle §1837 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit, je spotřebitel oprávněn smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy končí uplynutím 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy kupující, nebo jím určená osoba (jiná než dopravce) převezme zboží. Lhůta pro odstoupení od smlouvy o poskytování služeb (kromě smlouvy o dodání digitálního obsahu) končí uplynutím 14 dnů ode dne uzavření smlouvy.
      2. Dle §1837 občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodání digitálního obsahu (online kurz). Spotřebitel výslovně souhlasí s tím, že objednaný digitální obsah (online kurz) je pro spotřebitele k dispozici ihned po zaplacení objednávky, a proto nemá právo na odstoupení od smlouvy.
  • Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
      1. V případě, že dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.
      2. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy silhava.lucka@seznam.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
  • Zpracování osobních údajů

Zpracování osobních údajů zákazníka je upraveno v samostatném dokumentu Zásady zpracování osobních údajů.

  • Závěrečná ustanovení
    1. Smlouva mezi zákazníkem a prodávajícím je uzavírána v českém jazyce.
    2. Smlouva a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny výlučně příslušnými soudy České republiky. V případě sporu mezi zákazníkem a prodávajícím bude místně příslušný soud dle sídla prodávajícího.
    3. Prodávající je oprávněn tyto obchodní podmínky jednostranně měnit či doplňovat.
    4. Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 20. 2. 2024.